Pečená zelenina s couscousem



Pro dvě osoby:
1 hrnek couscousu
1,5 hrnku vody
1 malá cuketa
keříková rajčata (cca 12 ks)
1 cibule
6 stroužků česneku
1 žlutá paprika
sůl
olivový olej
provensálské koření

Nejprve si omyjeme cuketu a papriku a nakrájíme na kousky. Cibuli oloupeme, nakrájíme na měsíčky a česnek oloupeme, 3 stroužky necháme v celku a 3 nakrájíme na plátky. Zeleninu přendáme na pečící papír, polijeme olivovým oleje, posolíme a posypeme provensálským kořením. Dáme péct do trouby (já použila horký vzduch s grilem) na 200 stupňů zhruba 40 minut. V průběhu pečení párkrát obrátíme.

Asi po 30 minutách pečení do trouby přidáme i keříková rajčata a připravíme si couscous. Dáme ho do misky, promícháme se špetkou soli a přelijeme vařící vodou. Přiklopíme a necháme cca 10 minut nabobtnat. Poté si vyndáme z trouby celé stroužky česneku, utřeme ho vidličkou a promícháme s hotovým couscousem. Ten pak přendáme na talíř, poklademe zeleninou a můžeme popřípadě zeleninu ještě přelít trochou olivového oleje.


Komentáře

  1. To vypadá úžasně. Asi vyzkouším. Kuskus mám ráda, ale už dlouho jsem ho neměla. Před pár dny jsem koukala na leták Billy a všimla jsem si, že mimo jiné právě kuskus tam mají zrovna ve slevě. Jak to tak vidím, tak si tam pro něj asi skočím a váš recept vyzkouším. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky