Ovesné borůvkovo-banánové muffiny bez cukru



























Na 8 muffinů:
1 hrnek jemných ovesných vloček
1/2 hrnku celozrnné či jiné mouky
1,5 lžíce medu
1 vejce
1 lžíce oleje (řepkový/kokosový)
1 kypřící prášek do pečiva
dále:
1 banán
120 g borůvek

Do hlubší misky si dáme ovesné vločky, mouku, med, vejce, olej a prášek do pečiva a ponorný mixérem rozmixujeme. Poté přidáme banán nakrájený na kostičky a borůvky, promícháme a přendáme do formiček na muffiny. Pečeme ve vyhřáté troubě na 180°C přibližně 25 minut.



Komentáře

  1. Tak nevím jestli si tam zapomněla něco dopsat, ale poté co jsem všechno smíchala zjistila jsem, že je to naprosto suché a nemá se to čím spojit tak jsem tam přidala banán, ale ne na kostičky já jsem ho rozmačkala, aby z toho vznikla jakási majda, jenže když jsem to všechno mixovala tak jsem si rozřízla prst a teklo spoustu krve. Když jsem tam nakonec přidala borůvky, celé to zfialovělo, tak jsem tam přidala mléko. Nakonec jsem to musela ještě celé dosladit. Potom jsem se rozhodla, že z toho nebudu dělat muffiny, ale cookies. Takže dík za skvělý recept na fialové cookies!

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozný recept.. úplně suché, chybí tekutá složka. Nahradila jsem ji od oka mlékem. NEDOPORUČUJI!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky